Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Cube
Data: 2009-08-11 12:16:34
Linas Petkevicius wrote:
> IMHO tai neiskaitomas ir uzmaskuotas numeris. Jis i turi buti iskaitomas ne
> ant galines sedynes sedinciam keleiviui. Aisku galima ir taip argumentuoti,
> bet IMHO sunkiai tai praeitu. Tipo isimetu svarius numerius i bordacioka ir
> ramiai vazinejuosi ? Nes jei ten svarus ir lengvai perskaitomi. Jei bsu toks
> teismas, pakvieksit mane - ash turiu tai pamatyti.

Taigi ant priekinio bamperio lipdukas su visa numerio informacija - va
tau ir iskaitomas. Kitaip tariant esme ne kad pats numeris butu priekyje
pritvirtintas, bet kad jo duomenys butu matomi. Formaliai galima numerio
pritvirtinimo reikalavimo laikytis, bet padaryti, kad vistiek nieko
nesimatytu - pavyzdziui apversti kita puse :) O galima padaryti, kad
informacija matytusi, nors numeris ir ten nepritvirtintas, va cia tas
lipduko atvejis. Ir tokiu atveju abu reikalavima tenkinami - legalus
numeris yra, jo duomenys matomi, tuo ir argumentuosi teisme.