Tema: Re: Dar karta del aukso ir kitu tauriuju metalu
Autorius: Laimis
Data: 2009-08-04 01:14:19
Fred rašė:
> Dekui, jokios veiklos nenusimato, siaip, savo malonumui ir juodai
> dienai pasidet. Tiesiog norejau suzinot, kad nebutu kaip pas rusus,
> kur uz panasius dalykus gali i cype patekt ...

Man kažkodėl atrodo, kad čia gandas iš VBS nugirstas...
Nebent pripaišytų kokią nelegalią ūkinę veiklą. Tuomet galbūt, bet ir
ten protingai, logiškai mąstant niekas negali uždrausti daryti su savo
žiedais ką nori ir kaip nori: suploti juos ar sulydyti, ištirpdyti
karališkoje degtinėje, išmesti, užkasti, ...),  kol tai nėra verslas
(neperki/nerealizuoji kaip nors neoficialiai, nelegaliai) ir nepažeidi
kokių nors taisyklių reikalavimų dėl kiekių, įsigijimo, realizavimo
ir/ar pan.