Tema: Re: Dar karta del aukso ir kitu tauriuju metalu
Autorius: Fred
Data: 2009-08-03 23:53:24
    Teisybe, lygu neeme ...
    Niu ziurekit dabar, ka daryt, jei, tarkime, perku neprabuota aukso lauza. Sugalvojau, sakykime, per Interneta is kokiu JAV isigyt dantu protezu kaip lauzo, patraukli man kaina pasirodo, va sugalvoju nusipirkt, pazaist namie, pasigrynint ar siaip juodai dienai pasidet ...

     17 straipsnis
1. Į Lietuvos Respubliką įvežti tauriųjų metalų ir brangakmenių gaminiai turi būti įspauduojami Lietuvos valstybiniu kontroliniu prabavimo ženklu. Turi būti patikrinta brangakmenių gaminių tapatybė ir charakteristikos bei išduoti kokybės pažymėjimai. Įvežantys ūkio subjektai pateikia tauriuosius metalus bei neįtvirtintus brangakmenius Lietuvos prabavimo rūmams kokybės pažymėjimui gauti, o tauriųjų metalų gaminius – prabuoti bei įspauduoti.