Tema: Re: del autorinio darbo ir zurnalo
Autorius: ups
Data: 2009-07-31 20:06:30
As nekalbu apie autorines nuosavybes.... as kalbu konkreciai apie
turtines....
Autorines kas be ko jei neirodyta kitaip priklauso jam.
Taciau atiduodamas tas nuotraukas jis turejo, prvalejo tureti ir
nuosavybes teise. jei jis ju neturi... tada ir nera apie ka kalbeti
teisme...:)

--
web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija