Tema: Re: del autorinio darbo ir zurnalo
Autorius: ups
Data: 2009-07-31 20:00:24
Na mes cia gincitis galim iki isnaktu...:)

Autoriui siulau atkreipti demesi siuos dalykus:
1. Modelio/nuosavybės ("Model realese") leidimas yra pasirašytas
teisinis dokumentas, kuriuo Jūsų modeliai suteikia jums teisę naudoti ir
platinti nuotraukas
2. Jei žmonių veidai matomi labai neaiškiai (antrame plane, neryškumo
zonoje ar pan.) arba žmonės nusisukę – sutikimas nereikalingas.
kas liecia pacio autorinio kurinio siuo atveju nuotraukos, tu teisus.
Fotografas yra autorius ir jo autorine nuosavybe bei teises i si kurini
priklauso jam jei jis neperdave ju kam nors.

Manau jei 1 punkte nebus tokio dokumento, o bus tik zodinis susitarimas
su modeliu (ka numato CK kad autorine sutartis gali buti galiojanti ir
zodine, taciau pats autorius negales remtis tuo nes neturi pats jokiu
rasytiniu dokumentu, nors gal ir turi ... to jis nepasake), o jis
negales to patvirtiniti. tada teisme dienrascio advokatai labai bevargo
uzgincis nuosavybes teises i autorini kurini, ko pasekoje jo ieskinis
bus nepatenkintas.

--
web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija