Tema: Re: Linai, isspresk uzdavini
Autorius: Ash
Data: 2009-07-31 11:22:08
Gal ir buvo, bet jau suvalgytas.

Kitas  variantas. Maksimoj nusipirkau riesutu kurie 26 kartus labiau
uztersti negu lietuviams galima.

1. Tarkim randam, kad  importavo Maksima, o konteineris  netikrintas.
Mano galva turetu buti atsakinga  ne tik Maxima, bet ir vet. tarnyba
kuri nesutikrino. Nes ji kontroliavo.

2. Randam kad importavo Maksima, o kontoliavo vet. tarnyba. Cia jau
turetu buti atsakinga tik vet. tarnyba.

Kaip tos tarnybos (vet. tarnyba, Regitra) veikia- ar jos kaip
policininkai kai kur greiti pamatuoja, ar jos atsakingos uz "galutini
rezultata"?