Tema: Re: Linai, isspresk uzdavini
Autorius: Ash
Data: 2009-07-31 10:43:07
Ar tikrai gali traukti Regitra? Ji tik isduoda numerius ir  uztikrina,
kad nebus 2 auto su tokiu paciu Nr. dar  uzsiraso kas auto savininkas.
Gal klystu, bet  man atrodo, kad Regitra "tik del saves" pasiziuri ar
auto nevogta?

Man butu idomiau veterinarijos inspekcija patraukti kai nusiperku mesos
ir susergu kokia nors trichinela. Veterinarijos inspekcijos biznis-
tikrinti. Va, tikrino ir nemate.