Tema: Re: prekes keitimas
Autorius: Jonas
Data: 2009-01-08 17:32:35
turejau beda su elektromarktu. Irgi siuntinejo "nustatyti gedimo priezasciu"
ir t.t.
Jiems paaiskinau paprastai - nuo dabar gedimas - jusu problema. Man prasau -
pinigus. Tai jie sugebejo parasyti, kad dabar pinigu neduosime ir t.t.
Vartotoju teisems toks rastas tik pakele nuotaika ir uzteko vieno skambucio
is VT , kad patys paskambintu ir pakviestu pinigu. O po menesio dar
paskambino ir pranese, kad sutaise ir pakviete atsiimti :)))