Tema: Re: Naujas bendras 28,5 proc. s
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-01-07 19:16:23
O cia pagal kuri taip istatyma ar straipsni?

Bet kokiu atveju II imones pelnas uz 2008 metus bus patvirtintas tik
2009 m. spalio 1 d. Ir tik tada bus aisku, ar II turi sumoketi imokas
papildomai pensijos daliai uz 2008 metus.

Ai, beje, man kilo neaiskumu ir del PSD imoku. Berods skaiciau, kad jei
ju reikia primoketi daugiau nei nuo min algos, tai butina padaryti iki
geguzes 1 d., FA pajamu deklaracijos pridavimo dienos. Bet realios II
savininko pajamos bus aiskios tai tik spalio 1 d.? Ar cia kalba jau eina
apie PSD imokas nuo savininko issiimtu lesu is imones?

--
Valdas Vilutis