Tema: Re: Dėl Flylal bankroto ar prapu
Autorius: Bangis
Data: 2009-01-05 00:01:05
Kas pardave bilietus, tas ir privalo grazint pinigus (aisku jei tai yra
kelioniu agentura kokia nors o ne pats flylal, nes anas sakykim bankrupt).
Klausimas tik kada, plius aisku skrydis tiutiu, teks kitus bilietus uzsakyt
ir tikrai kelioniu agentura nemokes taip ranka mostelejus (vienu zodziu daug
p....nes).
--
Bangis