Tema: Re: Ar galios nauji Sodros mokes iai atgaline data?
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-30 11:06:43
na idemiai perskaiciau ka cia pasirase prezidentas ir paciam kilo abejoniu, tad skaitykime visi ir teikime savo samprotavimus.
dokumentas http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_l?p_id=334546

Mano argumentai dl mokejimo nuo 2008  metu pelno butu:
"2. Šio įstatymo 4 straipsnio 3 dalyje nurodytų asmenų socialinio draudimo įmokos skaičiuojamos ir mokamos nuo praėjusiais metais gautų pajamų metinės sumos. Individualios įmonės savininko pajamų metinę sumą sudaro įmonės apmokestinamojo pelno, apskaičiuoto pagal Pelno mokesčio įstatymą, ir mokestinių metų pelno mokesčio skirtumas"

Nors toliau tekste kaip ir galima izvelgti minti, kad uz 2009 mokama bus avansu ir likusi suma turetu buti sumokama iki 2010 spalio men. (iki pelno deklaracijos pateikimo). Taciau, konkreciai tekste to nepastebejau, o greiciau preisingai. Cia mokejimo tvarka:
"5. Šio įstatymo 4 straipsnio 3 dalyje nurodytų asmenų socialinio draudimo įmokos mokamos kartą per ketvirtį, ne vėliau kaip iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 15 dienos, išskyrus šioje dalyje nustatytą išimtį. Šių asmenų, išskyrus ūkininkus ir jų partnerius bei advokatus, advokatų padėjėjus, notarus ir antstolius, mėnesio socialinio draudimo įmokos gali būti avansu apskaičiuojamos ir sumokamos nuo jų pačių pasirinktos sumos, bet ne mažesnės nei 0,8 minimaliosios mėnesinės algos dydžio per mėnesį. Ūkininkų ir jų partnerių mėnesio socialinio draudimo įmokos avansu apskaičiuojamos ir privalomai sumokamos nuo jų pačių pasirinktos sumos, bet ne mažesnės nei minimaliosios mėnesinės algos per mėnesį dydžio. Avansu sumokėtos socialinio draudimo įmokos negrąžinamos. Advokatų, advokatų padėjėjų, notarų ir antstolių socialinio draudimo įmokos mokamos nuo 2 Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintų einamųjų metų draudžiamųjų pajamų dydžių sumos per mėnesį. Socialinio draudimo įmokos nuo asmens pajamų, gautų praėjusiais metais, metinės sumos turi būti sumokėtos iki metinės pajamų (pelno) mokesčio deklaracijos pateikimo Valstybinei mokesčių inspekcijai termino paskutinės dienos."

Na ziuresime, kaip cia bus. Vienareiksmio atsakymo as siandien neduodu :)

T:)