Tema: Re: problemos del projektavimo savado
Autorius: ejs
Data: 2009-07-29 22:47:58
Pinigine wrote:

> Dėl verslininkų, tai jie nori garantijų, kad jiems bus sumokėta, nes
> dažnas statytojas gavęs sąvadą susiprojektuoja. Savivaldybė negali
> netvirtinti projekto ir neišduoti leidimo, jeigu suprojektuota pagal
> sąvadą.

Stop. Suprojektavus tinklus, jie derinami su TS išdavusiomis kontoromis.
Tik po to visas projektas tikrinamas savivaldybėje.

> Tada statytojas "be dokumentų" pasidaro gręžinį ar šulinį, o
> nuotėkas nukreipia į šulinį be dugno. Niekas nenori persekioti tokius ir
> užsiiminėti skundų rašinėjimu, nes valdiškos instancijos labai vangios.

Jei verslininkas tingi ginti savo interesus ...
O pakeliui ir savavališka statyba bei gamtos teršimas.

> Dėl to verslininkai ir užsiiminėja tokia prievarta. Tamstų atveju gal
> būt yra "patepę" savivaldybės klerkus, nors gal ir ne. Valdininkai tingi
> kariauti su ta Alizava, nes STR'o imperatyvas taikomas tinklų
> savininkams, o ne savivaldybei, tad valdininkams galvų neskauda.

Savivaldybei aišku galvos neskauda. Tiekėjas laiku nepateikė sąlygų,
reiškia sąvadas bus be jų. Galima keisti prąšymą sąvadui gauti, kad būtų
  numatytas vietinis vandens grežinys, jei teritorijoje veiklą vykdantys
tiekėjai negali pateikti prisijungimo TS ;)

> Bet dėl ko su jumis nepasirašoma sutartis, tai nesuprantu.

O aš suprantu. Nes nėra ką ir kaip pajungti. Bus pakloti tinklai - bus
pasirašyta sutartis. O babkių reikia DABAR.

--
  ejs