Tema: Re: problemos del projektavimo savado
Autorius: Pinigine
Data: 2009-07-29 22:10:43
Taip neturi būti, todėl skųskitės, gal padės. Gali prireikti net teistis
su ta Alizava, jeigu nuspręsite stovėti iki galo

Dėl verslininkų, tai jie nori garantijų, kad jiems bus sumokėta, nes
dažnas statytojas gavęs sąvadą susiprojektuoja. Savivaldybė negali
netvirtinti projekto ir neišduoti leidimo, jeigu suprojektuota pagal
sąvadą. Tada statytojas "be dokumentų" pasidaro gręžinį ar šulinį, o
nuotėkas nukreipia į šulinį be dugno. Niekas nenori persekioti tokius ir
užsiiminėti skundų rašinėjimu, nes valdiškos instancijos labai vangios.
Dėl to verslininkai ir užsiiminėja tokia prievarta. Tamstų atveju gal
būt yra "patepę" savivaldybės klerkus, nors gal ir ne. Valdininkai tingi
kariauti su ta Alizava, nes STR'o imperatyvas taikomas tinklų
savininkams, o ne savivaldybei, tad valdininkams galvų neskauda.
Bet dėl ko su jumis nepasirašoma sutartis, tai nesuprantu. Dėl to
bandykite derėtis, pasiprašykite pagalbon kokį advokatą, kuris tiesiog
sudalyvautų derybose ir esant reikalui gal kiek pablefuodamas
"straipsniais" pagąsdintų. Dažnai tai suveikia