Tema: Re: Privalomi rinkimai
Autorius: Silvano
Data: 2009-07-27 16:55:56
siaip balsavimas internetu yra labai reikalingas...mano nuomone, labai daug
zmoniu nepabalsuoja vien del to, kad nesuranda tam laiko..
as pvz buvau abu kartus nuvaziaves balsuoti i vln sav. (nes gyvenamoji vieta
kaune) ir abu kartus isejau, nes tikrai neturejau nei noro nei galimybiu
laukti eileje keleta valandu...