Tema: Re: Privalomi rinkimai
Autorius: Ninja666
Data: 2009-07-27 15:01:04
Blynas wrote:
> Kaip balsavimo internetu įgalinimas priverstų tave eiti balsuoti, jei tavo argumentai su tuo nesusiję? :)
>
> "Bet kodėl turėčiau aukot savo laiką tam, kuo netikiu? Tam kad kažkas
> uždėtų varnelę ties punktu "lietuvoje balsuoja DaXXX rinkėjų" ?
>
> Argi kažkam bus geriau, jeigu nueisiu ir prabalsuosiu už pirmąjį arba
> patį blogiausią kandidatą ? "Ant bajerio"..."

1) tam aš sugaiščiau minutę. Realybėje sugaiščiau šimtą milijonų valandų
ir dar reikėtų rūpintis visokiais balsavimu paštu ar pnš, nes nuo ten
kur gyvenu, iki ten kur turiu balsuot - dafiga kilometrų.

+ kuro, laiko ir nenoro sąnaudos

2) hipotetinis variantas. bet jis tikrai paordytų, kad lietuvoje daug
yra nebalsuojančių dėl to, kad balsuoti yra "nepatogu".