Tema: Re: kasko salyga
Autorius: Splitas
Data: 2009-07-16 12:57:03
o ka - labai geras ekonominis variantas.
pagal auto verte - ji sena, todel didesne tikimybe kad bus vagiama "ant
daliu" - tau nieko nemokes tokiu atveju. Ivykio franzice neparasei kokia
(nes yra atceju ir 15000 francize - naujoms prabangioms auto, kur bet koks
barkst yra x000 LTL remontui, todel imokos butu dideles draudimui - vagystes
atveju - viskas ok, nes masina brangi, apibraizymo - pats savininkas
susimoka, o jei yra kaltininkas su civiline - padengs kita draudimo
bendrove, jei be civilines - motobiuras)? Speciau, ji irgi yra kokie 300
ltl, kas atbaigys tave nuo noro remontuot nuspirta veidrodeli (nes senoms
auto ji pigiai gali gaut), jei ne itin smarkiai sulupsi - remontuos pigiai
ir tiek...