Tema: Re: Del priemimo i poliklinika
Autorius: Mudyla
Data: 2009-06-30 16:34:09
Nezinau kaip tiksliai jie ten iformina, bet pamenu kad istaigos sakydavo kad
ligoniu kasu skiriamu pinigu nepakanka ir bent jau medicinos diagnostikos
centras esantis grybo gatveje lygtai eme ~1000lt i metus papildomai is
prisirasiusiu pas juos. Northway medicinos centruose irgi kazkada buvo
papildomas mokestis. Nezinau kaip dabar, nes zinios kokiu 3metu senumo. :)