Tema: Re: Del priemimo i poliklinika
Autorius: Edcka
Data: 2009-06-30 13:38:56
Esme tame, kad seniau priimdavo nemokamai ir nebuvo problemu, o dabar
mazdaug sia savaite nemokamai nebera vietu, prasau paskambinti pirmadieni,
nes dabar kitai savaite neregistruojame. Pirmadieni vel kita savaite... ir
taip jau trecia karta. Jei sutinki moketi tai tada vietu atsiranda pas ta
pati gydytoja. Speju, kad susimoki ir pats ir dar is ligoniu kasu gauna uz
ta pati. Jei gydytojas gali priimti ir man priklauso nemokamai, tai kodel as
turiu uz tai moketi?