Tema: Re: Neigalus ligonis
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-06-10 15:38:48
25% nuo velionio pusės. 25%, o ne 50%.
Ar trupmenomis užrašyti, ar CK atsiversi ir patikėsi?
Jei sutuoktinis paveldi tik su anūkais (nėra vaikų), tai tada 50% palikimo sutuoktiniui. Jei paveldi su bent vienu vaiku - dvidešimt penki procentai nuo atidalintos pusės. DVI dešimtys ir PENKI vienetai nuošimčių. fünf un zwanzig, arba kažkaip panašiai. 二十五.
vingt cinq. Mažiausias dešimtainės sistemos Friedmano skaičius, kurį galima išreikšti jo paties skaitmenimis. 25 = 5^2.
Skaičius metų, kuomet santuokos sukaktuvės vadinamos "sidabrinėmis".
XXV, romėnai būtų parašę.

Aš įrodinėti nesiruošiu, tik šiaip, erudicija ir interneto platybėmis pažibėti užsimaniau :)))))))
J.