Tema: Re: Neigalus ligonis
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2009-06-10 12:59:50
Mano tevui buvo trys insultai, bet, kaip liko proto "nepametes", atvezem
notara i namus, surase igaliojima motinai naudotis saskaita, ir tiek ziniu,
nereikejo jokiu vaiku sutikimu ir pan.
Kai jau pradejom jausti, kad arteja pabaiga, motina pervede i savo saskaita,
kad laidotuvems nepritruktu...
Jei testamento nebus, dalijama pagal istatyma - puse motinai,puse
vaikams.Saskaita 3 men po mirties uzdaryta, turto forminimas sustabdytas,
igaliojimai nebegalioja.