Tema: Re: Ka daryti
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-06-05 20:25:02
Kita savaite suzinosiu daugiau, bet manau, kad zmogeliukas statybos leidima
turejo tik ta nama pastate ne vietoje. Ir kas idomiausia savo kolegai pries
pusmeti pasakojau kita panasia situacija kaip zmogus ne savo zemeje pastate
nama, zemes savininkui atsisakius keistis teko viska griauti nafik ir gultis
i vasaros 5. O dabar matai jis netycia tapo pilnai irengto namo savininku :)