Tema: Re: Ka daryti
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-06-05 18:07:09
Teisingai supratai, plynas laukas, zmones isipirke sklypus. Zmogeliukas A
pasieme paskola ikeite savo zeme ir pasitate nama zmogeliuko B sklype.
Zmogeliukas B nezino ka daryti, nes zmogeliuko A pasiulymas keistis sklypais
nesigauna, nes A sklypas blogesneje vietoje ir dar ikeistas. Lieka variantai
parduoti sklypa uz gera kaina arba griauti nama, arba keistis sklypais.