Tema: Re: antstoliai....
Autorius: NASA
Data: 2009-06-05 14:03:35
Mano pastaroji situacija su antstoliais.
Arestavo saskata, nuskaite atitinkama suma. Pasiteiravus kokiu pagrindu, pasirodo kad mano buves GSM operatorius (su kuriuo jau 2 metus neturiu nieko bendra) turi man piniginiu pretenziju. Del siu pretenziju kreipesi i teisma, o teismas, cituoju "pripazino rekalavima nenagrinedamas reikalavimo pagristumo". Visas sis procesas vyko neaiskia tvarka, nes manes nepasiekie joks laiskas. Antstolis nesiteike pranesti, nes atseit yra teismo sprendimas ir jie neprivalo to daryti.
Pradejus kapstyti, paaiskejo, kad GSM operatorius padare klaida.
Antstolis nepaciu maloniausiu tonu paburnoja, bet pinigai sugrazinami i saskaita. Rezultatas, ~8 neatlygintinai sugaistos darbo valandos, bei banko nuskaiciuotas mokestis uz pinigu nuskaityma antstoliui 4 Lt.
Vat klausimas, kalti visi bet ne as, o rezultate netgi faktiska nuostoli patyriau - beveik 0.5 alaus bokala 4 Lt.
Bankas sako, kad jis ne prie ko, antstolis tu 4 Lt nepripazista, su GSM operatoriumi isvis neturiu jokiu civiliniu santykiu.
Grazu :)

a.