Tema: Re: Nieko nežinau
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-03 18:58:54

> Protokolas pasirašytas 4 val nakties, veiksmas vyko nuo vidurnakčio,
> veiksme, be kita ko, dalyvavo ir greitoji, kuri konstatavo, kad traukiamas
> atsakomybėn asmuo yra streso būsenos.

Tai nesupratau - protokole ir nutarime skiraisi adresai ?

> Kabliukai būtų tik jo 200 ar 300 pinigų vykdomųjų išlaidų realume. Jeigu
> netgi nenustatoma gyvenamoji vieta (o juk registruotas laiškas turėjo
> gryžti, vadinas jis tikrai ne "tinkamai įteikė"), tai kame tie pinigai?

Jei antstolis siunte laiska adresu, esanciu ant protokolo, kuri tu pats
pasirasei, net jei ir adresas nurodytas neteisingai - antstolis teisus.

> T.y. jis gali nusistatyti darbo laiką belekokį, ir jam giliai giliai, kad
> jo aptarnaujamieji negali pas jį kreiptis?

21.  Antstolio (antstolių) kontoros darbo laikas   nustatomas
antstolių nuožiūra. Antstolio (antstolių) kontoros skyriaus darbo
laiką  nustato antstolis, siekdamas geriau organizuoti  antstolio
veiklą  jo  aptarnaujamoje  teritorijoje,  gerinti    interesantų
aptarnavimą.  Kai antstolių kontoroje (kontoros skyriuje)   dirba
keli   antstoliai,  darbo  laikas  nustatomas  jų     susitarimu.
Kiekvienas antstolis interesantams priimti turi skirti ne  mažiau
kaip  dvylika  valandų,  ne mažiau kaip tris  darbo  dienas   per
savaitę.  Antstolis privalo užtikrinti, kad bendras   interesantų
priėmimo laikas antstolio (antstolių) kontoroje būtų ne  mažesnis
kaip  dvidešimt  valandų per savaitę. Apie  nustatytą   antstolio
(antstolių)  kontoros (kontoros skyriaus) darbo laiką ir   asmenų
priėmimo  laiką  antstolis  raštu  turi  informuoti    Teisingumo
ministeriją  ir  Lietuvos  antstolių  rūmus.  Informaciją    apie
antstolio (antstolių) kontoros (kontoros skyriaus) darbo laiką ir
asmenų priėmimo laiką Lietuvos antstolių rūmai skelbia  interneto
svetainėje www.alar.lt.

> Kokia tvarka tą kamuolį išvyniot? Na gausiu aš iš antstolio nutarimą
> išdavusios organizacijos pavadinimą, jo numerį bei datą? Kas tada? Į
> teismą? Su prašymu atstatyti praleistą terminą? Kuo argumentuoti? Kad
> debilas MZP (gal ir specialiai) įrašė neteisingą adresą, o debilas
> traukiamasis atsakomybėn neskaitė paraidžiui?

Sunku ka patarti, nes nelabai suprantu tos koses su adresais. Kaip tu
visdelto gavai teismo shaukima ?