Tema: Re: Nieko nežinau
Autorius: NicMC
Data: 2009-06-03 18:39:40
Linas Petkevičius wrote:

> Neaišku. Pavyzdziui, kaip teismas zinojo, kur tau siusti shaukima ?

Protokolas pasirašytas 4 val nakties, veiksmas vyko nuo vidurnakčio,
veiksme, be kita ko, dalyvavo ir greitoji, kuri konstatavo, kad
traukiamas atsakomybėn asmuo yra streso būsenos.

> Pradeti nuo issiaiskinimo ar jie tau priklauso.

Iš esmės klausimas toks ir yra :)

> Jei toks adresas buvo atpk nutarime, kuri jam perdave vykdyti - niekaip.
> Nebent rasi kitu kabliuku.

Kabliukai būtų tik jo 200 ar 300 pinigų vykdomųjų išlaidų realume. Jeigu
netgi nenustatoma gyvenamoji vieta (o juk registruotas laiškas turėjo
gryžti, vadinas jis tikrai ne "tinkamai įteikė"), tai kame tie pinigai?
Suma nedidelė, bet kad labai jau nemandagus anas - ragelį mėto, atsakyt
nesugeba. O jei jau teikiasi kalbėti, tai tokiu tonu, kad tik durnas
nesusipras kur jam eit...

> 1. Jėga.
> 2. Geruoju.

T.y. jis gali nusistatyti darbo laiką belekokį, ir jam giliai giliai,
kad jo aptarnaujamieji negali pas jį kreiptis?

Realiai - ATP pažeidimas išlaužtas iš piršto, yra vaizdo ir garso
įrašai, kurie patvirtina, kad ATP protokole surašytas nusižengimas yra
išgalvotas. Protokolas - tiesiog asmeninio keršto būdas. Ir visiškai
nepavykęs... Tik va posėdis praleistas, o kol dašilo, kad tikrai labai
jau ilgai užtruko, o pranešimo apie naują vis nėra, tai ir antstolis
atsirado...

Kokia tvarka tą kamuolį išvyniot? Na gausiu aš iš antstolio nutarimą
išdavusios organizacijos pavadinimą, jo numerį bei datą? Kas tada? Į
teismą? Su prašymu atstatyti praleistą terminą? Kuo argumentuoti? Kad
debilas MZP (gal ir specialiai) įrašė neteisingą adresą, o debilas
traukiamasis atsakomybėn neskaitė paraidžiui? Ar čia tik man vienam
atrodo, kad pagrindas termino atstatymui yra? Jei žmogus bbz kiek laukia
kol "nustatys asmenybę", nors turi net ir pasą su savim, o protokole
nurodomas iš piršto laužtas adresas, su sumaišytais namų ir būtų numeriais?