Tema: Re: Ar galima užsidėti šlagbaumą?
Autorius: Glebas
Data: 2009-06-03 09:19:52
"Niccolo" <linas55bespamo@hotmail.om> wrote in message news:h03u2d$bmo$1@trimpas.omnitel.net...
> Na mano klausimo esme ir buvo tokia - kokiu teisiniu pagrindu ir esant
> kokiems atvejams galima uzsideti slagbauma. Tikejausi protingu atsakymu,
> mazdaug tokiu:
>
> 1. Issiaiskinti, kam teisiskai priklauso gatve. Ta galima padaryti registru
> centre arba savivaldybeje. (Beje, tamsta klausiate, kodel neatsakau, kam
> priklauso gatve - jau pirmame poste aiskiai parasiau, kad nezinau)

Tai ir gavai tą pararimą, kurio laukei - išsiaiškinti kam priklauso gatvė.

> 2. Jei privati - savininkas deda slagbauma, jei valstybes (savivaldybes) -
> zr. 3 punkta.
> 3. Eiti i savivaldybe su prasymu leisti irengi slagbauma arba uzdeti zenkla
> "sunkvezimiu eismas draudziamas". Prasymui pagristi, galima pateikti tokius
> argumentus, kaip a) "gadina asfalta" - kaip irodyma reiketu pateikti
> nuotraukas, b) xxx
> Kaip tamsta tikriausiai teisingai pastebejote, mano argumentai (traiskomi
> vaikai, etc.) yra niekiniai - cia ir norejau suzinoti, kokie argumentai butu
> ne niekiniai.

Iš esmės irgi buvo atsakymai. Kam priklauso gatvė, kaip yra su įvažiavimais į įmonę pagal popierius.
Taigi ir argumentai - įvažiavimas į įmonę nelegalus, gatvė įrengta ir įregistruota namų savininkų, daugiau niekur neveda, kelio danga koljant skaičiuota tik lengvosiom, todėl ji neatlaiko apkrovų ir panašiai. Todėl prašome uždrausti krovininių automobilių eismą, pastatyti užtvarus ar dar koks ten tinkamas prašymas.

> Is atskiru asmenu tuos auskciau isvardintus veiksmus suzinojau. Be to, tapau
> tamstos frustracijos slagbaumu irenginetoju atzvilgiu auka. Kita karta
> frustracija siulycau islieti kazkur kitur - pvz, kad ir lauzant eteisetai
> irengtus slagbaumus arba kovojant su ju irenginetojais teismuose, bet ne
> pykstant ant tu, kurie nori juos isirngti teisetai.

Pirmiausia gal galima būtų paaiškinti kokias požymiais man buvo diagnozuota frustracija?
Dar karta pasikartosiu. Man visiškai dzin ant jūsų gatvės, šlagbaumo ir sodo gėlių, todėl visiškai nepykstu. Jei tai, kad visą laiką kartojau, kad neturite jokių argumentų (bent jau čia nepateikiate) laikote pykčio, agresyvumo ar nerimo priepuoliais, tai tamsta tikrai lenkiate Galvos daktarą internetinio diagnozavimo srityje :)
Mano klausimai buvo paprasti. Pimoje žinutėje viskas yra supainiota. Tai yra akligatvis, bet yra ir įvažiavimas į imonę, kuris, ko gero, gali būti nelegalus. Todėl ir buvo klausimai apie nuosavybę, popierius ir t.t.
Šiuos klausimus čia uždaviau ne tik aš, bet ir kiti, todėl savo protingų žodžiu diagnozuojant sutrikimus galima ir netaikyti. Jei tikiesi, kad bandant įsirengti užtvaras nebus užduodami klausimai ir klausiami motyvai, tai tikrai labai linkiu, kad viskas taip lengvai praslystų....

> Deja, daugiau detaliu (tikslios vietos ir pan.) nenoriu viesinti, kadangi
> procesa inicijavo ir tvarko kitas kaimynas, as nenoriu per daug kistis,
> tiesiog tai, ka nori daryti jis, man atrodo ne visiskai teiseta, todel ir
> klausiau cia patarimo, gal, paskaites protingu minciu, galesiu ir jam
> patarti, bet perimti viso reikalo tikrai nenoriu.
>
> Aciu visiems

Labai prašom, sekmės įsirengiant užtvarus :)