Tema: Re: Vekselis
Autorius: VNO
Data: 2009-05-26 10:13:18
butinau naudoti.
pats dabar tuo paciu uzsiemes.

tvarka bet kokiu atveju tokia:
privalai informuoti ji (rastu, per pasta ar dar kaip, bet kad butu info, akd jis info gavo) , kad greit baigsis vekselio data.
po to privalai informuoti ji (vel gi rastu, per pasta ar dar kaip, bet kad butu info, akd jis info gavo) , kad vekselio data jau praejo.

tada su tu rastu iteikimo patvirtinimu varai pas notarus, jie padaro savo darbeli ir tada jau pas antstoli.

VNO