Tema: Re: darbas+darbas pagal autorine; darbo birza
Autorius: iNika
Data: 2009-05-25 09:41:09
Audrius rašė:
> Sveiki,
> Aciu Dievui turiu pagrindini darba(mokymas), dirbu dar pagal autorines irgi
> su mokymo kursais(susidaro grupe, pasirasai sutarti ir destai);
> Dabar tarkim nelaime, netenku pagrindinio darbo faktiskai esu be pragyvenimo
> saltinio; uz papildoma darba susidaro kazkur 400-500 i menesi;
> Klausimas:
> 1. Ar galiu registruotis i darbo birza kaip bedarbis? Ar kad kartais dirbu
> pagal autorine, jau skaitausi dirbantis?
> 2. Noredamas gauti bedarbio pashalpa, kuri 3 men 80 proc, tureciau
> [...]
na pas mane panasi situacija atsitiko, taigi man isaiskino, kad pagal
autorines jeigu gaunu pajamas, tai tiesiog uz ta menesi negausiu
pasalpos, ar kazkokio jos procento, priklausomai nuo autorinio atlygio
dydzio man rosos, ir viskas, o jei kita menesi ner autoriniu tai vel
gauni pasalpa, tai nusprendziau tuos 6 menesius autoriniu neturet ir tiek :)