Tema: Re: Kodel daugumas lietuvos radiostociu niekada netransliuoja rusiskos muzikos?
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-20 14:16:17
taip yra, ir jis vadinasi bosas arba programos direktorius. :)
Kiekviena stotis turi maziau daugiau savo muzikinius nuostatus ir ju stengiamsi laikytis. pvz pukas groja lietuviskas tirli pirli dainuskas ir visoki lengva popsiuka, o jau pukas2 groja dziaza ir kita "rimta" muzika.
Nesuprantu tavo klausimo esmes ispirncipo. Cia tas pasta kas kalsuti, kodel  m1 negroja mano megstamo havy metal ar punk? Arba kodel lexus, toyota, opelis ir pan negamina kampuoto dizaino masinu (kaip lados 8 ir 9 :)))

T:)