Tema: Re: Vartotoju teises
Autorius: ttt
Data: 2009-05-15 12:33:50
Pagal mane importas susijes nebent su muitais, ES viduje muitu nera.
Tada koks dar importas? Eiline prekyba. Kaip tarp kauno ir vilniaus
taip tarp kauno ir talino.

Bet klausimas apie teisetuma tokiu salygu. Sakykim perki kompiuteri
BMS, tau ji remontuoja Servicenet, atskiros firmos. Tas pats ir cia..
tik atstumas didesnis, taciau del ES sienu nebuvimo  kazkaip del to lyg
ir nebutu problemu.., nebent kas nors numatyta istatymuose kitaip..
Taciau kiek zinau as galiu nunesti kompiuteri BMS ir jie patys pristato
servicenet. Mano atveju jie ta atsisako daryti ir siulo paciam
bendrauti su estais.

Glebas expressed precisely :