Tema: Re: Patvarkymas arestuoti lesas (linksmybes su anstoliais)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-14 14:10:50
Butinai papasakok kai galesi. As kai mano istorija baigsis (arba pasieks ta
taska kai reiks viska paviesint) irgi pasidalinsiu.
As dar galvojau, kad gyvenu uzsienyje, tai gal kazkiek tiem biurokratam ir
sunkiau rast mane buvo (bet rado), o cia ziuriu zmogaus Lietuvoje neranda.
Kas nejiesko tas ir neranda :)