Tema: Re: Tai kaip ten su imoku i pensiju fondus sumazinimu?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-10 09:31:52
Nu tai tą ir norėjau pasakyti, kad čia vyriausybės idėja.
Matai, yra ta mistinė visiems atvejams tinkanti formuluotė apie sunkią valstybės finansinę situaciją ir pan.

Prie teisėtų lūkesčių dar labai tiktų tas aspektas, kad privatūs fondai gautas lėšas investuoja, o dabar yra pats
geriausias metas investuoti, nes akcijų kainų lygis labai žemas ir, atitinkamai, ateities uždarbis gali būti labai
padorus, lyginant su laikotarpiu, kai akcijų kainos sparčiai auga.

Bet kas visa tai apskaičiuos?