Tema: Re: Taktika teisme
Autorius: Ash
Data: 2009-05-08 16:17:31
Cia mano netiksli formuluote, kalbame apie netrutine zala.
Nu zmogus  blogai miega prisimines dvasinius isgyvenimus.
Lieka klausimas kaip blogai miega  ir kiek teismas ikainuos bloga
miega.

Suprantu, kad viskas priklauso nuo konkretaus teisejo, bet vis tiek gal
yra tam tikri apibendrinimai.

Tai vis tik, ar verta man rasyti rastus, ar tiesiog  ramiai laikytis
galvojant kad ir teisejas nera kvailys ir supras apie  ka kalba eina?