Tema: Re: tai koks bus pasas nuo liepos?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-07 12:13:23
Jei turimo asmens dokumento galiojimas baiginėjasi, tai nelabai ir klausimas stovi. Jei galioja iki liepso - gali laukti. Nebent nori važiuoti į trečiąsias šalis, kur jie gali reikalauti min. 3 ar 6 mėn galiojimo.

Aš pasiėmęs pasą automobilyje per radiją išgirdau, jog Seimas patvirtino įstatymo projektą, pagal kurį galima bus apsispręsti turėti tik VIENĄ iš šių dokumentų. Nes dabar tai yra totali agonija. ID - privalomas. Pasas - ne. Tačiau su ID niekur normaliai nepakeliausi. Augustavo, Jūrmalos, bei kelių kitų Europos miestelių neskaitant, tai vistiek pasas reikalingas.
Taip ir gaunasi dvigubi damn mokesčiai. Man ta ID kortelė - nu grynas briedas. DOKUMENTAS turi būti rimtas, o ne ble piniginėje šūdukas tarp vizitkių ir nuolaidų kortelių. Negana teisės jau tokio minimalistinės.
Rimtai, galėtų kalti RFID visiem po skūra, ir tada dar labiau minimalizuosis. Viskam ribos gi yra, bet ne visiem tai dašunta.