Tema: Re: teisinis uzdavinys
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-05 00:31:55
Turiu ir as pora uzdaviniu, kaip tik suku galva, gal nori prikibt? Nors bendrai uzdaviniai ir yra duodami galvai
pasukt...

Siuo atveju, mano nuomone, nepaminejai:
1) kada ir kam pereina daikto zuvimo ar sugedimo rizika;
2) kada sandoris laikomas baigtu ir kada prievole laikoma neivykdyta;
3) kas yra esminis sutarties pazeidimas.