Tema: Re: Penciju kaupimas
Autorius: Tester
Data: 2020-08-06 00:02:19
Tipo, norisi padovanoti Sodrai kas prikaupta?
Jei daug prikaupta, tai vienintelis geras variantas - pakratyti kojas iki
pensijos, kitu atveju anuitetas nuo kurio dar Sodra nuskaičiuos už tai, kad
mokės tą anuitetą. Valdžia samprotavo, kad ateityje gali padidinti ribą, nuo
kurios privalomas anuitetas.
Na, bet greit rinkimai, tai galima siūlyti kandidatams, kad pvz., leistų
tiek sukauptos sumos iškart, kad liktų ne mažesnė kaip minimali (ar tarkim
1.2 minimalios) pensija.

Niekas nezino nei kokia valdzia bus, nei keis ar nekeis