Tema: Re: legalus virtuvės perkėlimas sovietiniam daugiabutyje
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2020-02-17 09:53:39
Jeigu neismontuoji <pastato dujų, šildymo ar elektros bendrasias inžinerines sistemas>  jokiu leidimu ar projektu tamstos atveju nereikia. Beda ta, kad statybos inspektoriai, jeigu yra labai pikti ant taves, lengvai randa kur prikibti. Tavo atveju jie ims spausti, kad virs kazkieno miegamojo, atsidure tamstos vonia ar tulikas, tad tipo tik kvalifikuotas zmogus gali paruosti projekta, tinkamam hidroizoliacijos irengimui.
Patarimas-paskambini i Inspekcija ir ramiai pasiteirauji visko. Jeigu konsultacija tau palanki-uzfiksuoji laika, paskui rastiskai kreipiesi i Inspekcija, prasydamas ivykusio pokalbio failo. Ji neabejotinai gausi, tad dedi i i seifa ir darai remonta.  Uz konsultacijas-Inspekcija siaip jau atsako, taciau reikia imintingai pateikti klausimus, nes veliau jie teisinasi, kad klausei ne to arba ne apie ta :)