Tema: Re: Ne apie LAW, bet netoli
Autorius: Shadowed
Data: 2020-02-10 09:29:28
:D Geras pavyzdys, bet kažkaip nujaučiu, kad didieji SEBas ir SWEDas vis
tiek tam tikra prasme prasčiau nei ta Paysera. Betn jau su SWEDu mano tokia
patirtis, kad tai jiems plastikas baigiasi ir negali kortelių pagamint
skubos tvarka, tai vėl kokie stigimai, o pinigus ima už kiekvieną
krustelėjimą :D.

Tai jeigu nėra kokių argumentų prieš - bandysiu pas Payserą registruotis.

"bezas"  parašė naujienų news:r1j5ji$j79$1@news.omnitel.net...

Kai snoras uzsilenke zmones turejo kur su plakatais ir termosais
rinktis, tai fizine lokacija pliusas.