Tema: Re: kompensacija del velavusio skrydzio
Autorius: alm
Data: 2019-08-21 19:36:48
aviakompanijos darbuotojų streikas - taip

bet tuo atveju man rodos būtų netikę, ten buvo "visuotinis" Graikijos
streikas, dėl kokio nedirba oro uostas, antžeminės tarnybos ir t.t., tai
yra streikuoja ne pačios aviakompanijos ar susiję darbuotojai, o tie kam
ji įtakos daryt negali

šiaip tada dar ir šito sprendimo nebuvo, tai reakcija buvo - streikas,
ko dar nori, nesigilinant