Tema: Re: Teisiu atemimas uz vairavima isgerus
Autorius: G.K.
Data: 2019-06-10 11:47:23
Zinau jog be kitu aplinkybiu rezultato nebus.
Siuo atveju kitos aplinkybes (kiek man zinoma) yra mazametis vaikas
(2metai), teises reikalingos vaikui islaikyti (teikia transportavimo
paslaugas). Kiek supratau advokatas sake pasiimti pazyma is gydymo
istaigos jog yra turejes stuburo trauma. Gal yra dar kazkokiu aplinkybiu
apie kurias as nezinau.