Tema: Re: dar del FIS garantinio
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-05-05 15:25:26
nera pardavejo, nera. raso del "FIS" o ne jokios maximos garantinio. FIS
nebera. kazkokia uab gerakaina tiesiog pasisiule fis ir fortako
klientams garantines prekes nesti i gerakaina garantinio remonto skyriu.
as manau kad jei ateisi ir pradesi rekaut grazinkit man pinigus, tai
grazioj formoj su savo garantija busi pasiustas eiti pas fis'o atstovus
ir aiskintis su jais, o garantinio remonto net nesulauksi