Tema: Re: dar del FIS garantinio
Autorius: karolis
Data: 2009-05-05 12:32:48
aj beje, del operatyvumo. nunesiau telefona i servisa kuri nurode pardavejas, taise 1.5 menesio. gedimas garantinis. as aisku tiek nelaukiau, nuejau pas pardaveja ir sakau duok man kita. klausimas ar nebutu buve greiciau jei iskart buciau pas pardaveja ejes?

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:gtouve$i81$1@trimpas.omnitel.net...
prie ko cia operatyvumas jei zmogus nori pinigus atgaut? servisas jam pinigus atiduos? ar tu teigi kad sugedus per garantini laikotarpi negali reikalaut kad grazintu pinigus?