Tema: Re: nerandu istatymo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-04 08:56:28
Nepamirškim vieno dalyko tik. Žmogus klausia - ar privalo priimt. Formaliai,
jei tas autorizuotas gamintojo servisas atskiras juridinis asmuo
(greičiausiai), lenku pardavėjo įsipareigojimai jam kaip ir negalioja. Jei
LT atstovas atsisakys preke priimti, reikės skustis lenku pardavėjui,
gamintojo atstovui, lenku vartotoju gynimo įstaigoms, lenku teismams (pagal
eile, jei niekas nepadės).