Tema: Re: nerandu istatymo
Autorius: Zyza
Data: 2009-05-04 00:16:40
Jei gamintojas suteikia garantija pvz. 2 metams, o kitur - ne, reiskia, jog
nusiustas aparatas i autorizuota gamintojo servisa turetu but priimtas net
ir po vietines garantijos pasibaigimo (jei ji nevirsija pvz. minetosios 2
metu). Tarkim panasiai yra su Nikon Lietuvoj - duoda regis 1 metus
garantijos, taciau jei kam atsirastu upo i Svedija pasiust - pataisytu.