Tema: Re: autorines teises ir bibliotekose
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-29 14:14:51
AGTĮ:
Teikiant panaudai knygas ir kitus leidinius bibliotekose, jų autoriai turi
teisę gauti tam tikrą atlyginimą už perduotą išimtinę teisę teikti kūrinį
panaudai. Atlyginimo dydį ir mokėjimo tvarką nustato Vyriausybė,
atsižvelgdama į Lietuvos autorių teisių ir gretutinių teisių tarybos
siūlymus. Šis atlyginimas nemokamas teikiant panaudai knygas ir kitus
leidinius švietimo ir mokslo įstaigų bibliotekose.