Tema: Re: autorines teises ir bibliotekose
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-29 09:34:35
Jei aš nusipirksiu knyga ir duosiu tau veltui paskaityti, tai nebus
autorinių teisių pažeidimas. Bet jei pradėsiu tą knygą kopijuoti ir šalia
knygyno atsistojes dalinsiu nemokamai, kai kas gali ir supykti.
    Plius autoriai už knygų davimą panaudai gauna kažkokias kapeikas,
išskyrus tuos atvejus, jei biblioteka švietimo ar mokslo įstaiga.