Tema: Re: Finasine piramide - kiek tai legalu?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-04-27 08:52:38
Tiek to, rišam šią diskusiją. Man tik kliūva, kad tavo įsitikinimai faktiškai niekuo nesiskiria nuo religinio fanatiko
įsitikinimų - viskas tik juoda ir balta. Meilė akla, skant.

Anarchija patikėsiu, kai pamatysiu ją veikiant praktiškai. Komunizmas irgi turėjo būti ideali santvarka. Kas iš to
išėjo, visi matėm. Bet kurioje santvarkoje stipresnis (protiškai, fiziškai, psichologiškai, finansiškai) valdys
silpnesnį. Žmogiškosios prigimties nepakeis jokie filosofiniai veikalai. End of story.

Geros tau darbo savaitės.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:gt2jnh$545$1@trimpas.omnitel.net...
Btw, kadangi vertini knygų filosofinę ir išliekamąją vertę jų neskaitęs, vienas iš pagrindinių vertinimo kriterijų
turėtų būti autoriaus žinomumas ir pasiekimai tradiciniame moksle. Jei jau taip, bandyk įvertinti ir šitą.

--
Doc

"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message news:gt2ero$1q0$1@trimpas.omnitel.net...
Na, dėl 143 puslapių abejotinos filosofinės ir išliekamosios vertės teksto apie anarchiją aš sekmadienio sau negadinsiu.