Tema: Re: Registru center registruotas sklypas, kur ieskoti?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-24 21:22:12
Ash tiksliai proceduru nezinau, bet tau turi buti sudaryta galimybe
dalyvauti nuzymint ribas ir turi buti duotas pasirasyti ribu nustatymo
aktas. Be abejo, jeigu tu nenuvyksi, niekas taves per jega ten neatves. Bet
ir procesas nesustos. Taciau, jei tu nesiimsi zingsniu jo sustabdyti pirmam
etape, toliau bus tik sunkiau. Pazistamas matininkas - ne argumentas. Jie
irgi gali sau laisvuma leisti tik labai nedidelese paklaidos ribose, o esant
priestaravimui ish kitos puses - ir dar maziau. Man irgi pazistami
matininkai dare kadastrinius matavimus. Nors pas mane tik vienas kaimynas,
taciau net ir tas ribas kurios ribojasi su man priklausianciais gretimais
sklypais, jie galejo pastumdyti labai jau simboliskai.