Tema: Re: Registru center registruotas sklypas, kur ieskoti?
Autorius: vytas
Data: 2009-04-24 21:10:09
mano suformuotas pagal preliminarius matavimus pris metus. o 'rimti' kuolai
sukalti pries kokius 5 metus, kurie iki siol pagal preliminarius matavimus
atitiko... dabar kaimynas sujudo (pas ji buvo 2 metru nesutapimas pagal
preliminarius matavimus, todel iki siol nebuvo patvirtintas registru
centre..) pasisamdes pazystamus matininkus ir t.t.. ir dabar ribozenklius
uzmove tiesiai ant mano sklypo tu 'rimtu' kuolu ir tvirtina kad taip turi
buti ir viskas cia gerai...