Tema: Re: Įstatymas dėl dviratininkų
Autorius: tas kuris viirshija
Data: 2019-04-03 21:53:22
As tai savo 3 dioduku zibinta is maximos specialiai pakeliu auksciau,
akd net svieciant saulei mane matytu. Jau net mocas su savo viena sviesa
sunkiau pastebimas, tai ka kalbeti apie dvirati? Aisku del tu xenondiodu
ir jusu tiesa-pro mane keli veikejai yra prasutine, tai ju zenonas taip
sviete, kad tikrai kilo noras pirstu prie smilkinio pasukioti. Jei tokie
prikolai ir toliau, tai tik laiko klausimas, kada ives dviratiniu
zibintu sertifikavima ir kaip vokietijoje tures staklytes ebaiku galios
ir greicio patikrinimui.